söndag, februari 21, 2010

Verkar som min nystart får vänta ett tag till.

Matt, iskall och sorgsen, det är vad jag känner just nu.

Vi skulle ju prata med våra tjejer denna helgen om att mamma och pappa inte skall bo ihop längre, men nu verkar det inte bli så.
Anledningen är den att jag ännu inte vet när jag kan flytta, har liksom försökt att snacka med mitt X sedan mitten på förra veckan, för att få ett ok ifrån henne att jag flyttar den 1:a Mars.
Nu klämmer hon fram att hon och henne mamma tyckte det var bra ifall jag stannade ett tag till så att vi kunde dela på huskostnaderna.

Men va i helvete!!!!!!!!
Jag går ju under medan jag bor, är här, har ni inte fattat det.

Jag kan iofs förstå mitt X panik då det gäller ekonomin, hon har ju för tillfället ingen inkomst då hennes arbete missade att skicka in anmälan till F-Kassan, vilket har gjort att hon inte får några pengar på ett bra jävla tag!
Då jag är juridiskt medansvarig som gift, så får jag snällt stanna kvar och betala hälften, men sanna mina ord, det är inte hälften jag får betala, bara denna månaden betalar jag 2/3 av hela räkningshögen, det är iofs en förbättring från tidigare månader då jag betalat 90%.
Varje jävla fucking månad har jag betalat det!
Man börjar ju undra, blir jag blåst?!?

Så nu sitter jag här igen framför tangentbordet och skriver in skit på bloggen, allt för att mitt liv är helt upp och ner, tillfälle att komma upp över ytan igen ges aldrig.
Nej jag får snällt bo kvar här och lida, skulle tro så lång som till 1:a Maj.

Jag kan ju lugnt säga att jag inte bor kvar för hennes skull, det är mina tjejer som jag ger detta till.
Jag vill verkligen att dom skall kunna bo kvar i huset tillsammans med sin mamma och resten utav hennes klan som finns på samma gård.
Detta gör jag INTE för dig din SVIKARE!

Kan ju glädja mig med att jag får se dom 5-600 lökarna som jag satte i höstas växa upp.. Det är ju alltid nått!
Men & andra sidan så får min egentid för att läka vänta.
Bilderna av mitt X medan hon knullar med grisen är oxå svetsade på min hornhinna.
Fan vill få bort den bilden, men då jag bor här får den snällt hänga kvar där mitt i blickfånget!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar