måndag, februari 22, 2010

Strax innan tio

Tillbaka på jobbet, femton minuter kvar sedan träna!! Skall bli så jävla skönt att springa milen idag, har längtat hela helgen. Lördag/Söndag blev det inte mycket till träning, iaf inte fysiskt, fick mig en hel del mental sådan, att vara i huset under en hel helg tillsammans med X:et tar ju på psyket. Man utsätts ju för prövningar hela tiden, jag har klarat det, kom oskadd, eller jag nästa iaf ur det hela.
Var hos sköterskan i morse, kollade av trycket igen. Liten förbättring men fortfarande högt. Skall få en sån där dosa som man har ett helt dygn, detta för att visa hur mitt tryck ser ut under 24h. Om det ständigt är för högt, ja hmm då blir det väl tabletter.
Ahh nu bara tio minuter kvar, skall dricka ur mitt te, sedan dax. Funderar på att åka till VW & Audi efteråt, skall kolla in en ny bil. Skall sälja den gamla stora saken, har ju liksom ingen användning för den nu då vi skall skilja oss.
Aiii nu kommer den igen, sakta krypande för att inte göra mig allt för uppmärksam om dess existens, för att sedan likt en kobra hugga tag i mig & spruta in sitt gift. Man skall inte tänka för mycket, då blir det bara skit av allt.
Så bort med tankarna, bort med allt som inte har med jobb, träning att göra. Nu är jag inte i ÅH nu är jag på min plats, den säkra platsen, här kan ingen nå mig, hit kan ingen skit komma.

Nu fem minuter kvar, vafan tror att jag drar, tills dess att vi ses igen;
- Ha det bäst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar