onsdag, februari 24, 2010

Det finns en dold agenda!

Jag känner det på mig, fan tror att jag kommer att få rätt med.
Igår var X:et och tränade igen, efteråt stannade hon kvar och snackade med sin loverboys fru, japp hon vet om vad som hänt, det var jag som berättade. Det konstiga är att hon inte reagerar på det, men men nog om det. Iaf dom snackade om deras relation, loverboy/fru, verkar som att även dom är på väg isär. Då mitt X kom hem verkade hon nämnvärt tillfreds och hade liksom ett skimmer utav hopp över sig. Jag vet att jag pratat med henne tidigare ang honom, huruvida hon fortfarande har känslor för honom mm, men hon har alltid svarat nekande på den frågan, han var helt enkelt en katalysator för henne. Hela tiden har det ändå inte känts helt bra med det svaret, det har varit något som skavt i huvudet & magen på mig. Igår fick jag den känslan igen, var då tvungen att fråga igen, kommer du att inleda en relation med honom? Svaret var återigen nej. Då frågade jag om hon kunde lova mig det, "att han skall flytta in i vårt hus tillsammans med mina barn är något som jag INTE kan acceptera, eftersom att han är ett svin", hennes svar;
Det kan jag ju inte lova. man vet ju aldrig vad som händer!
Där satt den, det som skavt inom mig blev just bekräftat, hon har en agenda, eller rättare sagt dom har en agenda.

Skulle det bli så att dom två blir ett par så kan inte mina barn bo hos henne, kan ju inte ha två stycken som när som helst kan explodera i självmordsförsök och andra destruktiva handlingar. Att ha två stycken människor med djupa och svåra depressioner under samma tak ansvariga för mina barn. Nej tack!

Samtidigt hugger det även på ett annat sätt, hon har hela tiden sagt att det inte är på grund av en annan som detta sker, att jag inte blir utbytt.
Men för i helvete det är ju precis det hon gör.
Fortfarande efter allt som vi gått igenom dom senaste månaderna så kan hon inte vara ärlig mot mig, fram med korten på bordet för i helvete!

2 kommentarer:

  1. Fan killen. Måste vara svårt för dig. Jag kan lätt sätta mig in i din situation. Skulle definitivt inte heller vilja ha mina barn där...

    SvaraRadera
  2. Det kommer inte att hända heller.
    Jag må vara nere för räkning just nu, men det är som bortblåst om så skulle bli fallet.

    SvaraRadera