fredag, februari 26, 2010

Bakfull & längtan.

Bakfull, ångerfull, förjävligt, yr, dimmig, trött, vaken, massa känslor som åker runt inom mig.
Fan i helvete, jag vill inte vara själv, jag vill inte leva utan dig, utan min familj. Tårarna kommer fram igen, har gråtit hela morgonen, natten har jag vankat av och an, varit i en drömsk värld, skitit ner mig själv tankemässigt, allt har varit förjävligt. Det gör ont igen, det känns som att allt är förgäves, skall aldrig mer dricka alkohol. Fan det var första gången sedan nyår, första gången som jag lät mig själv ha en stund just för mig själv, kanske är det det jag känner ånger över, fast jag tror mest att det beror på att jag kommer att lämna dig. Saknar dig redan, mitt hjärta, min kropp skriker, KOM TILLBAKA TILL MIG.

Jag vill ha det som det var innan, jag vill ha dig som min, jag vill tillsammans med dig leva & utforska resten utav livet, men det är försent, fan det är orättvist. Kom tillbaka in i min famn, kom tillbaka in till mitt hjärta, kom tillbaka till mig. Älskar dig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar