onsdag, februari 24, 2010

Kolla kolla!

Fick tag på bostadstanten i morse, hon hade fixat fram 2 stycken lägenheter som jag kunde kolla in, lugna och fina områden hette det. Lugna områden hmm ja, men fina?!?!?!? Enda som det gjorde var att framkalla en helvetes massa ångest.

Kan nog inte skylla på lägenheterna i sig, snarare så att det blev riktigt jävla verkligt, fan jag skall flytta!!
Flytta ifrån 230kvm till 60, känner riktigt hur väggarna kryper in på mig, hur fan skall jag göra med barnen, med mina tjejer, hur kommer dom att vilja vara hos sin pappa i detta lilla trånga utrymme, då dom har ett helt hus med jätte trädgård hos sin mamma. Faaaan paniken kommer sakta, känner hur den grabbar tag om mitt huvud, vrider om och snapp så är jag där igen, som en jävla "Dr Jekyl & Mr Hyde".

Nej måste ta det lite lugnt, distansera mig lite till lägenheterna låta det sjunka in, fan detta är ju något som jag måste "faca" förr eller senare iaf, men iofs så finns det ju kvalitet och KVALITET då det gäller lägenheter, dessa var snarare en tävling i förfall.

Skall nog ta och gå hem snart, orkar inte med detta mer, skall bara ta och kolla igenom min inbox, beta av lite skit och sedan, ta mig hemåt till mitt före
detta ångest hus "ÅH".

Sedan blev det ingen träning idag, ont i knät och det krockade med lägenhetsvisningarna. Så är det ibland, skall ta och träna lite x-tra hårt imorgon istället.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar