måndag, februari 22, 2010

Elaka ord och svidande tårar.

Godmorgon alla, nu blir det att luta sig tillbaka i soffan. Sverige vs Finland det kan man ju bara inte missa.
En klassiker helt enkelt.

Känner oro i kroppen, vi la oss som ovänner igår. Sa saker till mitt X som fick henne att bryta ihop och bli arg
vet varför jag gjord så, ville såra henne samtidigt som jag ville verifiera eller dementera några av mina förrvirrade tankar.
Vet att det har hårda ord att kasta i hennes ansikte, men vafan hon knullade ju med en annan man vid ett flertal tillfällen, det är ju just den anledningen till att jag gjorde det jag gjorde..

Men en sak ångrar jag, det var att vi gick och la oss förbannade och arga istället för att snacka om det och be om ursäkt. Hmm får ta tjuren vid hornen och göra det nu på morgonen.

Idag, blodtryck, hoppas på att det blir bättre resultat denna gång.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar