söndag, februari 21, 2010

Runt åtta

Skitkul, lavemang, Ullared, knulla, rapa, bröst, kaniner. Ja varför inte, tycker allt kan passa bra då man till sommaren vill ta av sig för ett dopp. Eller skall det vara en varmkorv kanske. Ta en käftsmäll och var nöjd din lilla sate. Man tackar för förtroendet, det var inte dåligt att ni kunde ställa upp på så kort varsel. Kanske en till? eller varför inte två!!

Nej då ser jag hellre att Dallas kommer tillbaka till tv-rutan, att på detta sätt kamma hem noll i sociala skillz, är lika jämställt som att två pattar e lika mycket värt som två cohonez. Det vet vi ju alla att rättvisa är en pappersprodukt, inte fan existerar det i verkligheten, iaf inte i den illusion som jag kallar min.

Stick inte ner filten, då kan täcket komma och jaga ur dig safter som du inte visste fanns. Så likt en mus kommer du oxå att kunna tränga dig igenom väggen, för att hitta fram till det som du trodde fanns på andra sidan. Buuuu!! Där tog du allt fel, inte fan visste du att jag fanns här, inte hade du en aning om att jag kunde göra så, nej det trodde jag aldrig.

Men ibland tar man fel på saker som man helt enkelt visste var rätt. Ibland så skiter även påven på ett glasbord, i detta fallet råkade skivan vara min.. Äsch det är bara att skratta åt skiten, går ju inte att göra så mycket mer, eller nja skulle väl vara att gråta dårå.. Men det hinner man ju inte heller med, eller rättare sagt orkar! Tar ju på krafterna att alltid vara så jäkla öppen och tillmötesgående. Fan vill vara kall och oåtkomlig, så jäkla mycket lättare. Att inte finnas till är ett bra sätt att försvinna på, men frågan är om man vill, om man kan? Nja kanske, kommer ihåg då vi lekte kaniner i gröngräset någonstans i Uppsala. Det var tider det, rakt från ollade vitlöksbröd till att precis som kaninerna i Solna, leka på samma sätt på den upplysta gräsbeklädda mattan.

Vill tillbaka till den svunna tiden, men som sagt, den är svunnen. Eller rättare sagt kanske försvunnen!! Till och med i minnet så börjar den att svikta, kanske har det aldrig hänt, ohh please god tell me its true!! Eller va fan det kanske hade varit skönare så. ;)

Njetski och farewell, nu skall porslinet användas och glaset drickas ur. Tack för kaffet och salut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar