torsdag, februari 25, 2010

Kaos

Ont i magen, orolig i själen, kaos i skallen. Allt är upp och ner, varje gång jag åker hemifrån så får jag samma känsla, varje gång jag lämnar henne känns det på detta sätt. Måste komma över min kärlek till henne, men hur? Fan vet, just nu känns det jävligt långt borta, förbannat svårt & klumpen den bara växer och växer.

Kan du inte få in det i din skalle att jag älskar dig, kan du inte få in det i din skalle att du gjort mig jävligt illa. Jag önskar att jag bara kunde skaka av mig känslorna och gå vidare som inget hade hänt, men det går INTE! Mina känslor till dig är starka och fundamentala, kan inte bara släppa dom, kommer ta lång tid. Det enda jag kan göra är att hoppas att jag en dag har lyckats släppa dig, så att jag kan känna lycka och kärlek på nytt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar