torsdag, februari 25, 2010

Sova oroligt.

Vaken, har sovit riktigt dåligt i natt, vaknat hela tiden och kollat på klockan, första gången visade den 01:15, tyckte det var liiite tidigt att gå upp då, men tillslut runt halv fem så var jag tvungen att erkänna mig besegrad, det var dags att stiga upp. Men det gör ite så mycket, skall hem till en polare och kolla in "Sverige vs. Slovakien" matchen. Jag somnade i alla fall helt utan piller, det var riktigt skönt, man sover mycket bättre då, eller nja inte i natt kanske, men man känner sig mer utvilad om man sovit utan piller.

Då jag vaknar är jag ju fortfarande jävligt trött, oftast kan jag vända mig om och somna in igen, men tillslut börjar en tanke att rulla runt i huvudet & då är det helt kört, man ligger där och ältar & tillslut kommer ångesten krypande, då finns det bara en sak att göra, stiga upp och bryta mönstret. Jag riktigt längtar tills den dagen/morgonen då man bara kan sova, helst bara spendera en hel dag i sängen. Men den dagen/morgonen känns jävligt långt bort nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar