tisdag, februari 23, 2010

Pust! Tillbaka igen.

Tillbaka i huset, den värsta paniken har nu lagt sig, fy faaan det var verkligen en pärs, trodde på allvar att jag höll på att bli galen. Trodde att nu är det fan kört, kör in mig proppa mig full med medicin och låsa dörren, men phuu det var "bara" en jävligt hård panik attack. Den triggades utav det jävla helvetes impulsköpet som jag gjorde, vaknade typ upp med en Mac i handen och massa pengar fattigare, fattar inte att jag kunde göra det, men nu är skiten här, inte så mycket att gråta över. Det värsta var bara att jag blev så jävla rädd, trodde på fullaste allvar att jag var knäpp, att mina dagar var räknade, såg ingen framtid ute i friheten, såg mig själv som ett jävla vårdkolli. Fy fan vad jag hatar dessa panik attacker, hare aldrig upplevt en sån stark som den jag råkade ut för i eftermiddags.

Men nu e jag tillbaka igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar