onsdag, mars 03, 2010

Nu är resan bokad: Österrike here I come!!

Nu är resan bokad och betald, shiiiit va skönt det skall bli. 2 veckor i alplandet, möta våren, åka skidor, hänga med pappsen, dricka bira & äta gott.
Ahh längtar, bara tre veckor kvar..

En parantes:
- Att flyga mig t&r till alplandet kostar 240:- inklusive skatter och avgifter.
- Att flyga min väska kostar 330:-

Sedan tillkommer administrativa avgifter mm, så totalkostnaden blev 830:-, fortfarande jävligt billigt, men va fan från 240:- till 830, det e ju ett ganska bra kliv. Får se till att växla till mig lite Euro mynt så att jag kan pissa på planet, hörde att dom infört myntinkast på toadörren.

4 kommentarer:

  1. Åhhh vad härligt det låter! Billiga resor är alltid bra resor. Eller tja, man får iallafall mer för pengarna. Hoppas resan blir riktigt bra, och hoppas du kan förmå dig att se fram emot den.

    SvaraRadera
  2. Tack, längtar som fan, men vet att jag kommer sakna mina tjejer. Men det fixar jag med Skype & mobilt bredband.

    SvaraRadera
  3. Bra att du ändå orkar ta dig för något. Det är nyttigt sägs det.

    Tänker på dig
    //Benu

    SvaraRadera
  4. Ja, men jag har ett inbyggt motstånd mot att åka, delade känslor, men jag vet att det kommer bli bra för mig. Sedan finns ju min pappa, farbror och annan släkt där. Kan få bra stöd om det skulle bli för för tufft.

    Nu tror jag iofs att jag kommer att ha en jävligt bra tid, ångesten kommer nog komma krypande igen då den 10:e April närmar sig.

    SvaraRadera