måndag, mars 01, 2010

Hem till Pappa.

Nu är det bestämt, sticker till Österrike den 27:e Mars och kommer tillbaka den 10:e April. Åker själv, skall dit umgås med pappa, åka skidor, möta våren och ta hand om mig själv. Kalla det för flykt, jag skiter i vilket, men jag behöver det. Just nu är mitt tillstånd inte det bästa, behöver ett break och ladda om. Hoppas bara att jag fixar det, menar att vara ifrån mina tjejer så länge. Har fan aldrig varit det innan, blir första gången som dom inte finns vid mig och jag inte vid dom under en längre period.

Har dock ett problem, måste ju ha tillgång till internet 24/7 & min pappa är en av dom människorna som inte använder sig utav det, han har ingen uppkoppling. Så just nu letar jag efter mobilt bredband i Österrike med någon form utav kontantkort i. Måste ju finnas, fan här i Sverige kan man ju köpa sånt på ICA ju.

Har iaf skickat frågan till min kusins man, han e en tekki, om någon vet så är det han, håller tummarna för att han har fixat det åt mig då jag anländer.

Sedan var det ju priset me: 140:- t&r med Ryan Air, med tillkommande skatter & dylikt skulle jag tippa på att jag landar på 4 till 500 spänn, shit det e billigt, kan inte ens åka till Göteborg & morsan för dom pengarna.

Nej nu skall jag tänka på Österrike:
Den goda maten, Goda vänner, Soliga skidturer, Goda vinet, Goda ölen, Vackra vyera, Trevliga människorna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar