onsdag, mars 03, 2010

Mamma, ungarna och lite annat flum.

Jävla skum dag idag, var hos min samtalscoach & då pratade vi om ursäkter och förlåtande, då hon vet om min uppväxt så frågade hon om jag gett min förlåtelse till mamma. Jag visste inte riktigt hur jag skulle svara, har ju aldrig sagt det till henne, men någonstans därinne så har jag nog tänkt det. Men det var inte det jag skulle flumma in på, det konstiga var att då jag var på väg hem så plingade det till i telefonen, fick ett mail från just min mamma, där hon ber om min förlåtelse.

Skumt som fan varför kom det just idag, samma dag som jag pratat om just det med min coach, jag har aldrig pratat om det tidigare, det var första gången någonsin och då precis på samma dag får jag ett sådant mail ifrån min mamma, jävla jobbigt fan vet inte om jag orkar att hantera detta nu, är ju redan inne i en kris, behöver liksom komma ur den innan jag kan göra upp med en annan del utav mitt förflutna.

Det blev ett jobbigt mail att skriva, det drog igång en massa känslor i mig, kunde liksom inte hålla emot längre, jag ville ju bara komma hem, mysa med tjejerna och slacka i soffan. Nu fick jag istället brottas med detta, sedan att mitt X kör sent pass gör ju inte saken heller direkt lättare, vill ju få tid att prata med henne, vi har en massa praktiska saker att reda ut, men vi går ju om varandra hela tiden. Eller hon liksom undviker mig, är ju hemma varje kväll, men ändå ses vi aldrig. Ja ja det blir nog bra det med, vad är det hon brukar säga; Det är ju bara värdsliga ting, det löser sig!, hmm ja det har vi ju sett. NOT!

Fan nu skall jag inte hetsa upp mig igen, ingen ide att bli förbannad, det är ju Sverige vs. Wales på tv4 sport. shit vad intressant, eller inte. Nej det blir att lägga sig i soffan och dra på en go film på projjen och vänta på att tjejerna skall vakna och krypa upp hos mig i soffan. Det är kvalitet, det är mys, 2 stycken sömndruckna ungar som borrar in sig hos mig i soffan, det är något jag verkligen kommer att sakna dom veckorna då jag är själv.

Det har du oxå tagit ifrån mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar