måndag, mars 01, 2010

Ingen OS final!

Återigen tidig morgon, skulle kolla in finalen i OS Hockey'n igår, men somnade, skit oxå. Samma sak idag, morgonen är piss, men nu skall jag åtminstone åka till jobbet, där kan jag förhoppningsvis koppla bort lite.
Denna vecka är det beredskapsvecka, vilket innebär:
- Ingen alkohol. - No probs, för mig ökar alkoholen ångesten, kan inte dricka längre.
- Inte åka iväg, max 30 minuter till att kunna jobba. - Vart fan skall jag åka, stannar där jag är.
- Sitta med lådan. Detta suger verkligen, men kanske den kan hålla mig sysselsatt
- Det kan ringa närsomhelst: - Hmm, det finns ju olämpliga tillfällen, men just nu är dom inte så många

Skall bli skönt att komma igång med träningen igen, förra veckan blev det bara 2 ggr, hade annat att göra, sedan behövde mitt knä få vila lite. Men var ju som sagt i simhallen med mina tjejer igår, passade då på att simma lite, då märkte jag att mitt knä började göra ont igen, kan det vara så att det är simningen som ställt till det för mig. Fan inte bra, för nu gör mitt knä ont igen, samt är stel i det.

Så min status just nu, vaknade som vanligt runt fyra snåret, men lyckades somna om, fick en timme till och gick upp vid fem. Började hulka mig, men det kom aldrig några tårar, kände mig ensam och övergiven, finns fortfarande en smula kvar av den känslan. Illamåendet är nästan helt borta, men finns oxå där, dock så är klumpen inte alls lika stor idag, men kanske kommer den?!?

Nej skall göra detta till en bra dag, idag skall jag faktiskt njuta av dagen.

Nej nu måste jag ta på mig, pussa mina tjejer och sedan ut till bilen, dax att jobba igen.. ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar