onsdag, mars 03, 2010

Attans, nu börjar det hetta till i huvudet.

Trött, vaknade klockan fyra IGEN, fan får ingen ordning på det där. Känslan jag hade igår om att en förkylning är på intågande är nu mer än en känsla, snorig, ont i halsen och lite lätt förhöjd temperatur.

Till frukost, te & Alvedon, sedan bär det av till jobbet, ingen bra dag idag, känner det på mig, borde kanske stanna hemma, men jag kan ju ändå inte sova & i ensamheten så kommer paniken komma krypande.
Nej jobbet får det bli, isolerar mig framför datorn..

2 kommentarer:

  1. Åh vad jobbigt att vakna så tidigt och inte kunna somna om. Det har jag iallfall sluppit. När jag väl somnar så sover jag oftast tills jag tvingas vakna. Vilket är skönt. Det måste vara jättejobbigt att BÅDE ha problem att somna (har du det?) och problem att vakna tidigt.

    Om du har problem med att somna finns det ju insomningstabletter som inte gör en lika bakis som riktiga sömntabletter, läste i något tidigare inlägg att du var skeptisk till sömntabletter. Men om du inte har problem med insomningen gör ju de tabletterna ingen nytta.

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Numera kan jag somna utav mig själv, i början hade jag svårt, då varvade jag atarax (Maxdos, den somnar man på) med stilnoct insomningstablett. Men dom senaste veckorna har jag låtit bli tabletter, känns skönt om man kan somna naturligt, nu är det bara den sista biten kvar, att kunna sova längre än till klockan fyra..

    SvaraRadera