måndag, februari 15, 2010

Strax innan tolv.



Phust, sprungit milen.
Som jag sa i tidigare inlägg så var mitt psyke inte direkt det bästa, men att springa tar bort allt just för stunden, verkligen skönt.

Men märker att det sakta är på väg tillbaka igen, måste hitta på något att sysselsätta mig med. Kanske jobba, vad sägs om det?

Hmm jo det är ju en bra ide, om jag bara visste vart jag skulle börja. Tyvär inget inbokat i kalendern idag, & just idag måste jag stå ut med att jobba kvar tills klockan 17:00.

Skall på visning av en lägenhet, japp i Liljeholmen, bara det ger fet ångest, speciellt som att jag skall dit själv och kolla. Skulle varit mycket bättre att ha någon med mig, men jag har inte viljat fråga någon, för då måste jag ju gå dit.

Nu kan jag ju skita i det i sista sekunden om det skulle bli för jobbigt.

Kom på en annan sak som jag skall diskutera med min chef, vill bli placerad utomlands, Brasilien hägrar.
Skall kolla upp om det är möjligt, borde vara det, men man vet aldrig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar