måndag, februari 15, 2010

Ny bostad.



Det verkar som att den akuta bostadkrisen kan komma att få en bra lösning.

Jag jobbar på ett "enligt mig", utav världens bästa företag då det gäller personalpolitik & resurser.

Utan företaget så skulle jag inte må så pass bra som jag gör nu & nu verkar det som att dom även kan lösa en temporärbostad ganska omgående.

Skall bli skönt att komma bort ifrån huset, det ger mig bara fet ångest & panik.

Jag vet iofs att det kommer att bli jävligt tungt att flytta, men någon gång måste jag ta tjuren vid hornen & då är det lika bra att göra det med ens.

Tanken är att bo billigt utav krav i n ågra månader för att buffra upp lite cash & för att hinna hitta en riktigt bostad i lugn och ro som jag sedan kan flytta in i. Förhoppningsvis har den värsta ångesten och förlustsaknaden försvunnit, så att den nya lägenheten blir fri från ångest associationer.

Japp håll tummarna, vet iofs att man pendlar ganska så mycket i sina känslor just nu. Ikväll tänker jag säker annorlunda. Men dom få stunderna då jag faktiskt lyckats kravla mig upp till ytan, så kan jag tänka klart. Denna lösningen känns som den enda rätta.

Men som sagt, vem vet?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar