onsdag, februari 17, 2010

Strax efter fem.

Jävla skit, lurade mig själv. Drog ut på stan glad i hågen för att shoppa, men vafan hände. Jorå den förbannade jävla skit ångesten kom tillbaka & tvingade in mig i ett hörn.

Kunde inte göra något, var bara att vända och åka hem igen, eller nästan, hann iaf inhandla ett par byxor.

Nu hemma i mitt FD hus, känns ju bra. NOT.

Lägenhetstanten på jobbet är sjuk, så inget nytt på den fronten heller, inget är som det skall idag.

Nu är irritationsnivån i topp, känner hur allt bara snurrar runt i mitt huvud, fan skall nog gå ut och skrika lite, det borde nog lätta på trycket.

Ahhh & om 20 minuter skall vi ta oss till parterapi-tanten, återigen skall jag få höra vilken dålig pappa jag är för att jag inte vill bo kvar på orten. Fan kan ju inte bo här där det finns ett par tusen invånare och min fru har varit otrogen med minst en av dom.

Sedan finns det ingenting att göra här, allt är typ stängt efter 18:00. Vad skall jag göra dom dagarna jag inte har tjejerna, sätta mig på den lokala puben med alla andra loosers och häva bira samtidigt som man lyssnar till hur nära idioten brevid var att kamma hem "hur många rätt man nu behöver ha för att vinna på Keno" storkovan för femtioelfte gången, eller ännu värre råka stöta ihop med en utav mitt X grisar.

Dra åt helvete säger jag till dig din lilla råtta till parterapi-tant, få in det i din skalle att jag tänker inte på kvar på denna ort & jag är fan ingen dålig pappa för det!

FATTA det, din lilla rödvinszippande låtsaspsykolog, & alla andra förståsigpåare som tycker och tänker om saker och ting som dom inte fattar ett skit om.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar