fredag, februari 19, 2010

Ny dos av morgonångest

Trött, vilsen och darrande. Väntar på att tevattnet skall koka upp så att jag kan göra i ordning en god kopp som jag kan zippa på medan jag skriver ner några reder av tankar. Så ja nu vart vattnet klart, skall bara ta och fixa till te:t så kommer jag tillbaka med mer ord och meningar.

Sådär ja tillbaka igen.
Det blev ett frukt te som jag nog köpte för 3-4 år sedan, ni vet sånt där löste som man köper och sedan glömmer bort längst in i skåpet, som man efter ett långt tag gräver fram i jakten efter te i skåpet.

Men men, nog om det.

Tror att det har blivit en ny hålltid för då man skall vakna, samma tid idag som igår:
- 05:20
Låg och vred mig, verkligen försökte att somna om, men då kom tankarna rusande igen. Tänkte på alla platser, förlossningar, dofter, saker, diskussioner, resor, fester, upplevelser som jag och mitt X har haft tillsammans dom senaste 8:a åren. Tårarna kommer igen nu då jag skriver detta, det gör ont igen. Ögonen svullnar upp försöker att hålla emot, men jag kan inte. FAN, vill inte hålla på att älta detta mer, vill komma vidare. Jag måste kunna flytta ut ur detta jävla hus och det snart. Fan håller ju på att gå åt, försvinna ner i något jävla mörkt ställe igen. Vill inte, rädd, ledsen & samtidigt jävligt förbannad.

Nu känner jag mig sådär tom igen, finns ingenting inom mig, känner mig så jävla ensam. Måste försöka ta mig ur detta, orkar ju inte att hålla på såhär hur länge som helst.

Skall ju till stan idag och fixa med lite saker, det kan ju bli upplyftande, eller så blir det samma platta fall som i början av veckan då jag skulle köpa lite kläder. Fan håller på att bli folkskygg, isolering nej tack. Det är ju det sista som jag behöver, nej det skall bli kul, det har jag bestämt mig för.
Skall ju hälsa på mina gamla arbetspolare med, kanske kan bestämma något kul med dom inom en snar framtid.

Sedan så är det en annan sak, blev tillfrågad om jag ville hänga på ut och dricka bira med X systers man. I normala fall hade jag dykt in i det med huvudet före, gillar honom som fan, vi har riktigt kul ihop, men denna gången skall lite annat löst folk med. Dom vet inget och är vänner till mitt X, fan vet om jag orkar.
Vill ju inte sitta och snacka om det hela kvällen och förklara.

Nej tror att jag åker hem efter stan & hänger med mina underbara tjejer istället.

Tjejerna!! Dom skall ju väckas och köras till dagis, fan fastnade i bloggen.

Nu blev det bråttom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar