torsdag, februari 18, 2010

Bakslag, så är det.

Precis kommit tillbaka från coaching, träning & klippning. Känns väl sådär om jag skall vara ärlig, vill nog allra helst bara falla ihop, men just nu har jag inte tid.

Ok till dagens bakslag då:
- Blir inget Brasilien, iaf inte så tidigt som jag hade hoppats på. I och med dom finansiella problemen som världen står inför, så är PEP programmet lagt på is i väntan på bättre tider. FAN!!!
- Vet inte om jag kan flytta, eftersom att mitt X inte kan få lån & på så sätt inte ta över huset. MAO måste jag bo kvar och betala hälften eftersom vi är gifta och jag därmed är juridiskt ansvarig. HELVETE!!


Det var dom 2 stora och jobbiga, sedan får man ju känslomässiga bakslag mest hela tiden, mår piss igen. JÄKLA SKIT!

Vet inte om jag kommer att orka gå på det är jävla föräldramötet ikväll. Va fan skulle jag säga ja till det för. Jag vet att dom snackar skit bakom ryggen på en, det tisslas och tasslas ju i hela jävla byn hela tiden ju!!

Skall nog skita i det.

1 kommentar:

  1. Tycker du gör rätt att skita i föräldramötet. Vad som har hänt ska folk fan ta och skita i... Ledsen att det blir så. bakslagen kommer när vi minst väntar oss det.

    SvaraRadera