lördag, februari 20, 2010

Jobbigt!

Jobbigt idag, beror nog på att det är helg & att man är totalt insnöad. Fan vet hur jag skall stå ut. Iofs så är det lite bättre än förr helgen, då gick jag på ångestdämpande hela tiden, nu har jag inte ätit en tablett sedan i söndags. Men det lockar att ta en för att få en snabb tillflykt i "känslo kall land".

Jag är arg ledsen och jävligt besviken på mitt X agerande, jag vet att hon inte heller vill detta, men gärningen går inte att förlåta.

Fan fan fan fan fan fan fan fan fan, vill få det ogjort så att min tillit till henne kan komma tillbaka.

ÄLSKAR JU FÖR FAN DIG!!

Oroar mig också för hur det skall gå med lån mm på huset. Vill ju kunna flytta asap, behöver det för att kunna läka. Men nu är jag rädd att det inte kommer att gå.
Tänk att behöva bo kvar i huset, det vore den ultimata tortyren.

PS!
Nu har jag ont i båda knäna. Fan dom får inte paja nu, springa är ju det enda som kan lugna mig då det är riktigt åt helvete.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar