tisdag, februari 16, 2010

Lite om igår och imorse


Igår var det en händelserik och idérik dag.

Följande beslut tog jag igår:

- Jag skall INTE köpa en lägenhet just nu.

- Jag skall flytta in i en liten lägenhet som jag hyr av mitt företag för "LESS" pengar.

- Jag skall buffra mina stålar under dom månader som jag bor i den lägenheten.

- Om möjligt, "Har diskuterat med min chef och han skall kolla upp", så sticker jag till Brasilien i 6 månader för att jobba där. (Buffrar ännu mer pengar)

- Förhoppningsvis så har jag under denna tid kommit på vad jag vill göra, skulle det vara så att det fortfarande är ett lägenhetsköp så har jag sparade pengar till detta.



Var iofs och kollade på lägenheten i Liljeholmen & den var verkligen fin, skulle passa perfa. Men hade redan innan bestämt mig för att INTE buda på den, men ville iaf kolla in den, vem vet kanske det blir en liknande lägenhet om ett gäng månader istället.

En annan sak med, körde på en harjävel igår, fan va hårda dom är.

Igår somnade jag i ett relativt glatt läge, inget gråt & ingen ångest & utan att ha käkat ångestdämpande.

Som vanligt vaknade jag runt 4:a tiden, fattar inte vad det är med klockan 4:a, fan vaknar alltid då, spelar liksom ingen roll när jag lägger mig, 9,10,11,12 - vaknar ändå 4. Strange!

Kunde inte somna om och kände att ångesten kom krypande, låg då och tvingade mig att tänka glada tankar, det enda som dök upp i huvudet, var att försöka komma in i samma känsla som när jag springer & vet ni vad, det funkade fan! ;). Har fortfarande en klump i magen, men den är inte på långa vägar så jävla stor och tung som den varit innan. Kanske har jag hittat ett sätt att tämja monstret?!? Hoppas.

Idag är hålltiderna som följer:
- 08 Snacka bostad.
- 09 möte
- 10 milen
- 14:30 Tatto Jack.

Återkommer med mera senare, blir säkert ett par inlägg till idag, kanske tom en bild på min nya tatto.

Tills dess,

ha det bäst!

3 kommentarer:

  1. Själv har jag en ängel som vakar över mig på min vänster övararm, axel och rygg. skulle vara intressant att se bild.. bästa formen av konst är ju den permanenta och personliga.

    SvaraRadera
  2. Skall se till att det kommer upp en bild. Sedan är redan nästa på g, min äldsta dotter har ritat den. Skall bli till en halv sleeve.

    SvaraRadera
  3. fan vad najs =) själv är jag också så att det måste ha djup mening för mig... som du säger med det din tös har ritat... jag har en tjejsmurf på ryggen för min syster som blev mördat av ett rattfyllo.

    SvaraRadera