torsdag, mars 11, 2010

Svinjobbig kväll/natt!

Tillbaka till "Kan inte sova" stadiet, fan va jobbigt.
Flyttade ut igår, samma hus nytt rum & säng, det jobbiga med det är ju att jag inte får ha några tjejer hos mig, dom går ju in till "vårt" sovrum.. :(

Sedan röjde den där jävla blodtrycksmätaren som fan under natten, vaknade av att min arm var i två delar, typ!
Slet av skiten, så nu kommer man väl få bannor för det med, sköterskan kommer inte att bli glad.

Efter det så kunde jag inte somna igen, massa tankar och annan skit som rusade i huvud och kropp. Känner mig trött, hängig, tom och ensam.

Nu pratar vi överhuvudtaget inte mer, förutom dom praktiska sakerna som vi faktiskt måste prata om.

Det finns ljus över krönet, skall bara orka upp för backen..

Ha en bäst dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar