onsdag, mars 10, 2010

Dagen över; eller ja nästan..

Nu var denna hektiska dag över, eller ja nästan iaf, nu skall man laga mat, pyssla med tjejerna, nattklädnad, tandborstning och nattning. Sen så är dagen över, kanske blir ett glas vin till mig med, för att fira att mitt blodtryck ser bättre ut, för att solen sken på mig under lunchen, för att jag mått bra idag.

Undrar bara hur i helvete jag skall kunna sova med blodtrycksmätaren kopplad. Har en sån där maskin på mig som skall mäta blodtrycket under 24 timmar, fan armen kommer att vara blå imorgon.

3 kommentarer:

  1. Bra att det börjar bli bättre med trycket. 24 timmar med det är en baggis för en krigare som du...

    SvaraRadera
  2. Jag vet klarar det, men det var visst något annat som låg och kröp under huden på mig. X:et får mig att explodera i irritation, just nu.

    Kall och överjävligt beräknande, känns iaf så.

    SvaraRadera
  3. jag vet. de vet exakt vad de ska säga och göra för att få oss att må som värst och bli oförmögna att tänka logiskt...

    SvaraRadera