onsdag, mars 10, 2010

Hålla fokus.

Ny dag idag, slickar mina sår, håller ihop mig själv för att inte falla ner idag, känns som att det är en sådan dag.
Som tur finns det musik som hjälper mig hålla fokus.

Positiva saker:
* Vaknade klockan 06:10
* Slapp skrapa rutorna på bilen.
* Spotify klarade att streama hela vägen till jobbet.

Idag är mitt schema fan fullspäckat:
* Läkaren
* Träna
* Coachen
* Utvecklingssamtal Barn 1
* Utvecklingssamtal Barn 2

Mellan dessa hållpunkter skall jag givetvis hinna med arbete, fika och bloggande. Svettas redan.

Ser fram mot helg, VA!!, sa jag just det?!? Shit, måste komma ihåg det då jag väl är där. Men iofs så vet jag varför, skall ut och rocka loss på fredag, krascha ett partaj på Munchenbryggeriet, skall bli kul.

3 kommentarer:

  1. Vaknade du av klockan idag?

    SvaraRadera
  2. nope, vaknade fem minuter innan klockan skulle till att ringa. Men det räknas ju nästa som att bli väckt av klockan. ;)

    Jag e iaf nöjd..

    SvaraRadera
  3. Samma här faktiskt. Eller en kvart i alla fall.

    SvaraRadera