måndag, april 19, 2010

Ytterligare en ny dag; på jobb, i livet, som ensam.

Tillbaka på jobbet, en ny vecka, med samma händelser som alla andra, inte mycket nytt under solen, eller hur man nu säger det.

Åja, några intressanta saker kommer ju att hända i veckan, tar dom då dom blir aktuella.

Men idag, lullar jag på i samma gamla spår, träna jobba & beredskap, japp en vecka i telefonens tecken, sova äta skita, med telefonen i högsta hugg, den kan ju ringa när som "24/7", någon kan behöva mig och min hjälp.
Känns skönt att vara behövd, att någon där ute förlitar sig till mig, tar det förgivet att jag finns, nära och till hands då det verkligen gäller.

Helgen var bra, Söndagen var iofs mindre bra, men somnade som ett barn innan klockan nio. Helt sjukt trött, det tar på krafterna att ligga på topp på samma sätt man gjorde förr, men kul, japp & värt, japp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar