onsdag, april 21, 2010

Hoppas någon jävel rånar handelsbanken i T!

Ropen dom skallar!!
Hata hata handelsbaaaaaankeeeeeen!

Behöver jag säga något mer, fan man har varit en trogen kund, iom skilsmässan övergav även banken mig. Ingen support alls, ingen vägledning, ingenting, inte ens ett möte ville dom ställa upp med.

Vet att det bara är till att byta bank, men i det läget jag är i nu, behöver jag inte ännu ett hinder, har liksom inte tid & ork till det.

Att det inte bara kan funka!

Hata hata Handelsbaaaaankeeeeeen!

5 kommentarer:

  1. Jag kan bara hålla med. Sjukt jävla tråkig attityd har de.
    "Du får väl skaffa dig en sambo." sa de när jag inte kunde få lån till ny lägenhet.
    "Skit blod." sa jag och gick.

    Eller nej. Det sa jag inte. Men du fattar.

    SvaraRadera
  2. Mmm, inte riktigt kloka någonstans.

    För mig e det inga problem att få lån, problemet är dom jävla 10%, alla mina pengar är ju fast i det gamla huset, fatta!

    Svaret:
    - Du är i en olycklig sits.

    SvaraRadera
  3. Låter inget vidare! Jag har SHB, och sitter fn med lån i 2 hus utan gnäll. Som tur är. Vete tusan hur det hade funkat annars? Men jag använde handpenningen in från nuvarande huset till handpenning ut i nya huset.

    Men du måste väl för tusan kunna få ett överbryggningslån? Det snackar de ju om hela tiden, mäklarna - köp först sälj sedan vi fixar dubbla lånen.

    SvaraRadera
  4. Mm det löser sig säkert, det som irriterar mig fett mycket är hur dom "handelsbanken" behandlar sina trogna kunder. Fan dom vet vilken sits jag är i, liten ort alla känner alla, rimligtvis borde dom hjälpa till ist för att försvåra & trixa.

    Men men så är det, skitstövlar finns det överallt.

    SvaraRadera
  5. Jag har bara tråkiga erfarenheter av Handelsbanken. Och ännu tråkigare erfarenheter av Länsförsäkringars bank. De ville ha en bouppteckning innan de kunde göra ett lånelöfte, och vi ville inte göra bouppteckningen innan skilsmässan, och vi ville inte skriva på skilsmässopapperna förrens det var dags att flytta isär.

    Hur gör misshandlade kvinnor som vill fly ett förhållande t.ex.? Hur tänker banken?

    SvaraRadera