onsdag, april 21, 2010

Just det ja.

4 kommentarer:

  1. Idag önskar jag att jag hade åkt med Taxi Kurir. Då hade resan kostat i runda slängar 75 kr. Men jag tog första bästa taxi, och i Lund tar de små åkarna ohemult betalt. Typ 127 kr för resan som borde kostat 75. "jag är för liten för att ha låga priser" - jo tack, och dig åker jag inte med igen. Sorry.

    SvaraRadera
  2. He he, det var en bra kommentar, för liten för att att ha låga priser. Hmm inga kunder heller då!

    SvaraRadera
  3. Så.... du hamnade i samma bil som "En slags omstart!...? ;-) Läser båda era bloggar och plussade ihop ett och annat!

    SvaraRadera
  4. Mm satt i en taxi, det kommer jag ihåg & ja det fanns 2 personer till i den bilen, men att det var "En slags omstart", hade ingen aning.
    Om det stämmer, heh japp då är världen allt bra liten.

    /b

    SvaraRadera