söndag, april 18, 2010

Fattningstappning!

Lack på mig själv, fick ett utbrott innan, helt oprovoserat, kunde riktigt se mig själv, blev både förundrad och förbannad på hur jag reagerade, hur kunde jag!
Att sedan fortsätta fastän jag insåg vad jag höll på med, vafan det e inte ok, men det gick liksom inte att stoppa, jag var mitt i och allt bara rann på.

Det har hänt mig ett par gånger nu, tvärlack för ingenting, skäller auktoriserat, skall liksom visa vem som bestämmer, jag vet ju att det inte leder någon vart, finns liksom inget i det beteendet som man vinner något på, bara tvärtom, tjejerna blir ledsna, jag blir ledsen & situationen rinner bara iväg ännu längre, utom all kontroll.

Skall sluta med det från och med nu, det skall inte få hända igen, skall inte vara svag och falla för den lätta nästa gång.

Varför det hände vet jag, bakis, ensam, vill åka iväg men kan inte. X:et skulle komma hem tidigt idag, men hon fick andra planer, messade att hon kommer till kvällen, hmm tänk om jag hade planer då!?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar