torsdag, mars 18, 2010

Vulnerant omnes,ultima necat.

Kändes passande.. ;)

12 kommentarer:

  1. Hur mår du, egentligen??

    SvaraRadera
  2. Se tidigare inlägg:
    http://inmyhead-blog.blogspot.com/2010/03/fraga-och-du-far-veta-eller.html

    ;) Fett bra! !

    SvaraRadera
  3. Gillar att slänga mig med latinfraser. Min nästa tatto kanske.. ?!?!?

    SvaraRadera
  4. Ja, jag vet... läste det innan! :-)

    SvaraRadera
  5. En annan favvo, passar in fint nu.

    - De omnibus dubitandum

    SvaraRadera
  6. Ska man tvivla på dig?

    SvaraRadera
  7. Snarare på allt och alla. ;)

    SvaraRadera
  8. Finns ingen anledning att tvivla på mig! ;-)

    SvaraRadera
  9. tills annat är bevisat, mao tvivlar inte på dig.. ;)

    SvaraRadera
  10. Lita aldrig på en tonfisk. Den kan vara falsk.

    SvaraRadera
  11. Eller kanske
    "De Thynnus thynnus dubitandum"

    SvaraRadera
  12. Den blir det, skall dedikera min vänstra underarm till den.. ;)

    SvaraRadera