söndag, mars 14, 2010

Ny dag, solen skiner.

Ny dag, bra dag?!
Sovit riktigt bra, inte vaknat upp en massa gånger, utan har haft en jämn och skön sömn. Najs.
Idag mår jag bättre, är mellow tillsammans med tjejerna, dom ligger nu i soffan och kollar in Lady & Lufsen & käkar marmelad/honungs macka.

Idag blir det till att gå ut i snön, åka lite spark, är ju en jäkligt fin dag möttes av sol & blå himmel då jag öppnade sovrumsdörren, måste bara ut, hoppas bara att tjejerna ligger på samma våglängd.

I övrigt vet jag inte vad jag skall göra, kanske komponera ihop en go middag, eller nej, ingen ide är ju ensam i kväll. Jag och tjejerna kan äta det som blev över ifrån igår.

Men idag är en bättre dag än igår, då helvete, nu status quo.

1 kommentar:

  1. Like!

    Njut!
    Jag tror att allt kommer kännas lite lättare nu när dagarna blir längre och solbesöken oftare. Ljuset har en historisk kraft av att hålla demoner på avstånd.
    Kram!

    SvaraRadera