onsdag, maj 05, 2010

Allt på en gång; beslut som skall tas!

Tung dag, fortfarande omskakad och tilltufsad.
Dagen innehöll ångest, tomhet, jobb och en del tråkiga möten.
Hade glömt av att jag skulle ha ett möte med en eventuell ny arbetsgivare.
Ingen lust alls, men bokat var bokat, bara att masa sig dit och snacka.

Men ändå glad att jag stack dit, allt gick bra åkte hem med ett kontrakt i handen, så nu har jag ångest över det, hur fan skall jag göra, ytterligare ett beslut att ta.

Varför händer allt på samma gång, kunde inte detta erbjudande komma om ett par månader istället, då förhoppningsvis allt har lagt sig och jag mår bättre.

Sjukt bra lön, roliga arbetsuppgifter, men tidpunkten!

Suck, vet inte om jag fixar mer förändringar just nu!

1 kommentar:

  1. Fundera, ge det en vecka. Du kommer känna vad som känns bäst just nu. Det gjorde jag och jag ångrar inte mitt beslut (att tacka nej var det för mig), och när jag fick ett liknande erbjudande en månad senare var det ännu lättare att fatta samma beslut. Hoppas du också kan känna vad din magkänsla säger. Lycka till!

    Kram!

    SvaraRadera