tisdag, maj 04, 2010

Tillbaka i skiten; mörkt & ensamt.

Aj nu har jag fallit långt, inne i något som inte känns alls bra, ångest hela tiden, tunga tankar & känslor, inget känns bra just nu.

Till och med tillbaka till att vakna tidigt.

Fan jag som mådde bra, kände mig bättre, men nu tillbaka in i skiten igen, hur fan skall jag ta mig upp denna gång, kommer jag att orka det, fan och nu tillbaka till jobbet, vet inte om jag pallar det heller, kanske stannar hemma idag, men det går ju inte, kommer ju att krypa på väggarna efter 5 minuter av ensamhet.

Vill bara gråta, hitta en famn att krypa upp i, någon som tar emot, fixar och gör mig hel igen.
Finns den personen, nej inte längre, kanske kommer jag aldrig att finna det igen, kanske är det det som trycker ner mig, fan jobbigt nu.

1 kommentar:

  1. Du kan få en cyberkram och en varm tanke från mig! Vet att det är jobbigt när det känns så som du beskriver det. Men du kommer resa dig ur askan ännu en gång.

    Kram!

    SvaraRadera