onsdag, maj 19, 2010

Tillbaka på brottsplatsen.

Tillbaka i huset. X:et är i Uppsala, någon slags konferans och jag passar på att hänga med tjejerna. Pizza, bad och en massa mys. Nu sover dom & jag sitter på verandan och drar i mig lite rök, hmm måste fan sluta med det. Känslan är lite konstig, känns liksom att jag är på besök då jag är i min lägenhet & att jag är hemma då jag kommer hit, nåja det tar väl en stund att vänja sig.

Resten av kvällen blir till att spendera i soffan, fundera på alla saker som jag skall börja inhandla för att göra tillvaron mysig för mig och tjejerna. Som tur var fick jag en fet lön denna månaden, det behövs, för det är en massa saker som skall konsumeras.

Hmm ser att hon klippt gräset, ja någon gång skall ju vara den första.

1 kommentar:

  1. Tja, det var säkert en värdefull erfarenhet för henne :D

    SvaraRadera