lördag, maj 22, 2010

Ny morgon; Resten av dagen är redan fullspäckad.

Lördag morgon, halvligger i soffan, på väggen visas någon skit, men det är sällskap. Igår blev det ännu en sväng till Ikea, saknades ett par saker till tjejernas rum, 3500 spänn senare och nu börjar det likna nålgot. Hmm Ikea, bara man sticker in näsan i den byggnaden så är första tusenlappen borta, allt finns verkligen där, tom saker som man inte visste att man behövde lyckas slinka ner i vagnen.
Idag är kalendern fullspäckad:

  • Träna

  • K-Rauta

  • Bygga Projektor duken

  • Barnkalas

  • Sverige vs. Tjeckien

  • Champions League final

  • Utgång


Hur mår jag då?
Bättre än vad jag väntat mig, mycket bättre faktiskt, trodde att jag skulle krypa på väggarna, att ensamheten skulle bli för mycket, men skall sanningen fram så sover jag mycket bättre nu än vad jag gjort på flera månader & i lägenheten trivs jag ganska bra.
Den är fortfarande lite tom, väggarna nakna och ekandet har inte helt försvunnit.

Nu är det bara en sak som saknas;
Tjejerna, & dom kommer imorgon på ett första besök, nästa vecka är det min vecka.. ;)

2 kommentarer:

  1. Fan vad bra kompis! Skönt att det verkar bli bättre än vad du tänkte dig. Nu går det bara framåt ska du se!

    SvaraRadera
  2. Din vecka, i ditt hem.. Sounds good to me
    Skynda l¨ångsamt och njut av tillvaron
    Kram

    SvaraRadera