tisdag, maj 18, 2010

Jag behöver; Saker för att inte känna mig så ensam.

Asså förutom mänskligt sällskap så skulle denna lista göra mina kvällar lite bättre.

  • Fyllt kylskåp

  • Fyllt Skafferi

  • Projektorduk 16:9 90-100tum

  • Digital HD box

  • Mina högtalare

  • Min reciever

  • Litet bord att ha datorn på ute i hallen

  • Sladd till lampan i mitt sovrum

  • Roliga plancher till tjejernas rum

  • Roliga stickers till tjejernas rum

  • 32 tums LCD till tjejernas rum

  • 46< tums LED tv till mitt rum, Japp en tunn jävel skall det vara

  • Matta till köket

  • Snabbugn med microvågor

  • Liten diskmaskin

  • Toppmatad tvättmaskin

  • Lampor av olika slag och former

3 kommentarer:

  1. Asså varför sa du inte det med en gång? Jag fixar! ;-)

    (Äntligen, jävla kommentarsfunktion!)

    SvaraRadera
  2. Kom hit genast, hyr en lastbil packa in och ge dig av söderut. :)

    SvaraRadera