lördag, maj 01, 2010

Nytränad och bakfull; Gratis är gott!!

He he, man behöver ju inget kort för att träna.
Andra gången nu då jag och brorsan drar till Sats och "provtränar", har liksom blivit till en vana då man e nere i götet, om man nu kan kalla 2 ggr för vana.

Smidigt, man kommer in skriver upp lite uppgifter på ett papper sedan får man lås handduk och tillgång till gym och pass. Kanonfint, trixet är att inte använda samma namn varje gång. Idag använde jag mitt X namn, dom kollar ju ändå inte.

Trodde att träningen skulle vara sjukt jobbig idag då jag var/är fett bakfull, men konstigt nog boostade det mig bara. Kände mig riktigt stark och hade inga som helst problem att köra på.

Men efteråt, shit helt trasig!

2 kommentarer:

  1. Hm, ja, så kan man ju se på träningen.. Frågan är om den blir så effektiv om man tränar någon gång ibland :)

    Själv gjorde jag slag i saken och skaffade träningskort på Sats via jobbets hälsopeng. Då blir det lite lagomt dyrt - dvs. dyrt nog för att man ska känna sig lite manad att gå dit, men inte dyrt nog att det svider rejält i plånkan.

    SvaraRadera
  2. Tränar normalt varje dag på jobbets träningscenter.
    Men e ju i Göteborg nu & då tar man det man har. Sats funkar ju fint med tanke på att man kan träna gratis.

    SvaraRadera