söndag, april 25, 2010

Söndagsblues; tomhet & nedstämdhet.

Sitter här ensam, eller inte riktigt, men dock ensam, tjejerna har kusinen hemma, leker stojar och har kul.

Utåt sett så ser jag nog shysst och glad ut, men inuti idag är det inte riktigt så, kan inte sätta fingret på vad det är, kanske beror det på mina grusade planer då det gäller lån & hus, kanske rädslan att på måndag få kämpa med både jobb, boende, lån & en kvarvarande söndagsblues?

Asså dagen har varit mycket trevlig, mysig & tillfredsställande, detta till trots så har jag liksom inte riktigt varit mig själv, har känt mig inåtriktad, frånvarande och tyst. Har inte alls förmått mig att njuta, att ta till mig dagen på ett sätt som både den & jag förtjänat.

Vill inte klassificera mitt tillstånd som helt under isen, nej riktigt så illa är det inte, men det finns en nedslående känsla som har bitit sig fast och vad jag än gör kan jag inte bli av med den.

Hoppas på en bättre kväll, skall mysa med tjejerna runt sjusnåret & efter det blir det nog en film, eller kanske dom 5 återstående avsnitten av Heroes S04.

Låten som snurrar just nu.

2 kommentarer:

  1. Fick mig att vilja lyssna på den här versionen...

    http://open.spotify.com/track/39HGBiY1Q2jMqDP1eY30V4

    Och kram. Känslan är jobbig. Jag ska inte förminska nåt med att säga att det ger sig - men det gör det. Och du vet vad du kan göra för att må lite bättre också. Kram

    SvaraRadera