fredag, april 30, 2010

Dagen med innehåll.

Nyvaken, lite tom och pirr i magen.

Så är min status just nu; igår efter jag kommit hem, hämtat ungar och 2 vezuvio barnpizzor så blev det mys på 3 där hemma. X:et har flytt stället och jag hade tjejerna för mig själv, ganska skönt faktiskt, mycket mindre gnäll, inget alls faktiskt & en massa mys.

Efter pizzan, blev det en sväng till soffan och bolibompa, sedan sängen, rut knut och lilla tjut och sömn. Oååja, jag somnade också en sväng men vaknade upp och masade mig ner till soffan för lite egentid.

Den varade inte för länge, somnade som en sten efter bara ett par minuter, mm behövde väl det.

Nu skall jag ta tag i min känsla, snart bege mig till dagis, lämna ungarna, sedan jobb, träna och efter ett par timmar; ROADTRIP!

Skall ner till Götlaborg och umgås med familj & vänner, ser fram mot att sitta ensam i bilen, musiken dundrar genom högtalarna, cruisecontrolern tar hand om farten & allt e bara gött.

E det fint väder stannar jag till vid Vättern, spejar ut över Gränna och bara är en stund.

Men först, dagis!

1 kommentar:

  1. Hey, nu får du ta och slänga upp lite bilder! Vättern t ex - eller du bakom ratten. :-)

    SvaraRadera