torsdag, april 08, 2010

Splittrad; men ändå en smula glad.

Trött och utvilad på samma gång, utvilad i kroppen, trött i sinnet, borde ju vara pigg även där, idag e det ju dags att spänna på pjäxorna och bege sig utför bergen, men inte ens det hjälper till att sudda bort tröttheten från mitt sinne.

Vill bara hem / Vill bara fly; Hem till mina tjejer, saknaden efter dom är stor, fly fältet slippa möta verkligheten, flytt, bostad, trasiga bilar, allt som stackats och bara väntar på att tas i tu med.

Man är ju splittrad, vet vad jag skall göra, men stoppa huvudet i sanden e bra jävla skönt ibland, enda anledningen att låta bli är mina tjejer, vill inte tappa dom, vill vara där för dom, vet hur det är att växa upp utan, jag skulle sakna dom till döds.

Nu är det inte många dagar kvar, bara ett par sedan kramas igen, längtar.

Mitt tillstånd just idag, som sagt trött, men ändå vid gott mod, över ytan, och det e ju en bra sak, kan ha att göra med att mitt X skickade ett mess i morse där hon bad om ursäkt för hennes klumpighet igår, det kom ut fel sa hon, det var skönt, för det färgade mig verkligen.

1 kommentar: