måndag, april 05, 2010

Fy fan; Idag mår jag skit!

Fan nu är det över mig igen, skypade just med mina barn och X:et var oxå med, gör så jävla ont att se henne, det väcker upp en massa minnen, fan vet om jag orkar hålla kontakten med skype, gör förjävla ont.

Dagen började bra, vaknade och kände mig utvilad och glad. Men efter skype sessionen brakade allt ihop, nu springer det i hela kroppen, brusar i huvudet och tårarna trycker på, det var saker som hon sa, som typ att hon klippt ner häcken, fixat och trixat med utemöbler mm, visst huset är ju hennes, men det gör förjävla ont att höra. Det var inte bara det, det var flera saker som lades på varandra, bara synen av henne, må bra, le & gosa med tjejerna, fan ont ont ont ont ont..

Skall det alltid vara så här, jag vill få ett slut på detta, orkar inte att fortsätta, nu vill jag bara hem gosa med mina tjejer och, ja tillbaka till jobbet & träningen. Måste komma tillbaka till mina rutiner, klarar inte detta, orkar inte att vara borta längre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar