lördag, mars 27, 2010

Irrifuckingterad!

Helvete, sååååååå sjuuuuuuukt irrrrrriiiiiiitteeeerrrraaaaaadddd!!

3:åringar kan verkligen konsten att få en att tappa humöret, balla ur & bli totalt jävla galen.
Min 3:åring är expert, hon har en röstresurs som får håren att falla bort från kroppen & den använder hon som sitt främsta vapen för att få som hon vill. Ibland tror jag att hon gör det bara för att, hennes blick riktigt lyser av jävelskap.
Försöker att behärska mig, försöker att behålla lugnet, men det går fan inte!

Det är liksom en hopplös kamp.

Så nu är min morgon fuckad, hade hoppats på en mysig tid tillsammans med mina tjejer. men som sagt, det gick åt h******.

Andas, andas, andas. Det är bara en fas!

Å att "backslash" inte finns på MAC, ahh att man skall behöva bryta fingrarna av sig för att få fram tecknet; "shift + alt + 7", galet!

1 kommentar:

  1. Trist. Men kanske inte helt fel ändå. Du har ju varit rädd för att det ska bli jobbigt utan dina barn så länge. Så varje gång du saknar dem så tänker du på detta, och då kanske du kan känna att det inte är så dumt med tystnad trots allt.

    Ha det så trevligt!

    SvaraRadera