onsdag, mars 24, 2010

Det blir ju inte alltid som man tänkt sig.

Igår blev det inte riktigt som jag tänkt mig.
Hade hoppats på en lugn och mysig hemmakväll med mina tjejer, X:et skulle träna, bara vi tre mao.

Men min minsta ville något annat! (Det är alltid hon som råkar illa ut!)

Då X:et hämtade upp henne på dagis hade hennes arm åkt ur led IGEN!
Asså 3:e gången nu, andra gången på mindre än en månad.

Så istället för en mysig hemmakväll, blev det till att sätta sig i bilen och åka till akuten.

En bra sak är att nu har jag lärt mig hur man fixar tillbaka armen ifall det skulle hända igen.
Hon slipper ha ont en längre tid & man slipper åka in.

För det kommer ju att hända igen.. :(

3 kommentarer:

  1. Vad läskigt! Ingen som vet vad det beror på?

    SvaraRadera
  2. Det är tydligen en vanlig åkomma hos barn, underarmen går liksom ur led, finns ett fancy namn på åkomman, men kan inte komma ihåg vad han sa.

    Växer bort då man blir äldre.

    SvaraRadera