lördag, maj 29, 2010

Min fredagskväll/natt; Med bruna väggar och stank.

Somnade till under talang, vaknade upp till en stressad serie, bytte kanal, blev filmen "Sex in the city", somnade om.

- Pappa, paaaappa, pappa kom.

Vaknade upp, tog ett tag att fokusera om, fatta att det var någon som behövde mig, gnuggade ur ögonen gick in i tjejernas rum och möttes av en stank.

- Jag har bajsat på mig!

Tände lampan och nu adderades även synen som hörde samman med stanken, det var bajs överallt!
Sängen, väggen, håret, kudden, täcket, ja ett inferno utav löst bajs.

Med ledsen blick och tittande under lugg;
- Jag drömde att jag bajsade.

Kavlade upp armarna och startade saneringsjobbet, cirka en timme senare var jag klar;
Nydushad dotter, nya sängkläder, rena väggar och en påse full med "skitig" textil.

Mitt under allt detta så föll jag in i ett skrattanfall, kunde inte sluta, mina tjejer kollade mycket avvaktande och förundrat på mig dom visste inte riktigt vad dom skulle tro, men tillslut föll även dom in i skrattet & vi hade ganska roligt mitt i skiten.

Idag blir det en ny sväng till Ikea, nya sängkläder skall inhandlas, dom gamla slänger jag, så skitigt var det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar