tisdag, mars 30, 2010

Idag är det inga 20 grader och sol!

Dåligt väder, mörkt både inne & ute. Idag ingen bra dag, kunde inte sova i natt, somnade klockan 03:00, tur att jag har datorn full av "Heroes" avsnitt, hann kolla in 5 stycken innan jag äntligen lyckades somna.
Är väl det som tagit ut sin rätt idag & resulterat i klumpar, tankar och saknad, sedan att vädret inte är optimalt, hmm ja det hjälper ju liksom inte riktigt till.
Blir att åka till Villach idag, finns ett fett inköpscenter där, känner hur det kallar på mig.. ;)

Skulle egentligen åkt ner till Venedig idag, "bara 3 timmar med bil", men det blev inte heller av då min farbror blev tvungen att attenda ett viktigt möte i morgon bitti. Vi hade inte hunnit tillbaka, ja ja, har ju varit där innan, men aldrig på våren, det sägs att det är mycket bättre då. Inte fullt så turistit" & inte alls så varmt, fan Venedig på sommaren, ingen lek!

Men mitt i allt detta så finns det ändock riktiga solglimtar, som igår då vi åkte hem till en bonde och handlade egenproducerade korvar mm. Riktigt trevligt, så jäkla trevliga människor det finns.

Nej nu iväg till stan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar