fredag, juni 18, 2010

Ojdå, där slant det igen.

Oj då, blev visst lite på pickalurven igår.. :)
Det senaste taxi-inlägget har helt försvunnit från mitt minne, kanske ett tecken på att jag hade kul?!

Nu skall jag snart ta mig ner till shoppingområdet, måste inhandla lite kläder.

Har ett litet problem; där jag bor, fett mycket människor & dåligt lite tvättmaskiner gör att väntetiden på att få komma in i stugan och fräscha upp sin garderob är jobbigt lång, just nu, 2 till 3 veckor.
MAO har inga rena kläder, så resultatet, handla nytt!
Kan kanske utav vissa tyckas kul och spännande, normalt kanske jag med, men då det är ett måste & huvudet bankar, nja då gillas det inte!

Men först innan shopping och festival, ut i solen, kanske ett bad i bubbelpoolen & slappa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar