måndag, juni 14, 2010

Ett sug som måste stillas.

Jag har försvunnit, hittat tillbaka till mitt gamla ställe.
Känns inte bra, men nu är hjulet igång, jag kan inte komma ur det, klorna har greppat taget & jag är fast.

Nu betalar jag priset, ångesten, oron och alla jobbiga känslor är tillbaka igen, jag är återigen ensam, återigen hör jag rösterna, dom vaggar in mig, tar hand om mig och ger mig trygghet, ett tag, sedan; "SMACK" , sitter jag där igen med flykten mellan fingrarna, jag vill inte, men rösten har gett mig insikten att jag visst vill.

Nu jobbet, nu här, nu skall jag försöka, idag skall jag klara mig, hålla mig kvar, idag skall jag strunta i flykten.

3 kommentarer:

  1. Det är bra att du är tillbaka.

    SvaraRadera
  2. Det är inte bra att du är tillbaka på det stället. Du borde vara någon helt annanstans låter det som!

    SvaraRadera
  3. Ensam duktig flicka14 juni 2010 kl. 11:10

    Håll dig kvar över ytan!
    Skriv några rader här lite oftare, om det hjälper dig att hålla dig flytande.

    Det kommer en morgondag, och den är ljusare.

    SvaraRadera