måndag, januari 17, 2011

Lite som avslutning. :)

START E-MAIL till grisen>
Subject: "Fan va skönt att höra att du mår dåligt! :)"

Body:
Ibland är livet allt bra jävla rättvist,
Nu håller vi tummarna för att du skall ta steget och avlägsna dig från vår planet. :)
För lite inspiration skickar jag över en länk till dig.
- http://frater.com/suicidelist.html

Hmm inte helt säker på om du faktiskt kan engelska, du var ju inte för bright sist vi sågs, så skickar även en länk som hänvisar till en svensk sida.

- https://www.flashback.org/t129152

Ha det bäst & gör nu alla en tjänst; Vänta inte för länge..


< END E-MAIL till grisen.



Fick ett mail från killen som satte min X fru, skulle tro av misstag, på något sätt har jag kommit med på en mailinglista.

Kommer inte riktigt ihåg om jag berättat om honom tidigare, men han lider precis som mitt X av psykiska åkommor & har en historia med misslyckade självmordsförsök.

Nu har det blommat ut igen, han är riktigt under isen & då passar jag på att sätta in en liten stöt. Vill ju att han skall må liiiiiiite sämre, eller rättare sagt, han kan aldrig må tillräckligt dåligt!

Vet att det inte är så snällt, eller direkt mänskligt heller, men FUCK IT!! Det kändes riktigt skönt!! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar