söndag, maj 30, 2010

Arrghh; Idioten tränger återigen in i mitt medvetande!

Soundtrack: Arrghh
Bläddrar i den gigantiska soptifykatalogen, letar efter nytt, gammalt & uppiggande, det går väl sådär, inspirationen att göra något är bortflugen. Idag är ingen bra dag, ehh "correction" morgonen e ingen bra en.

Vaknade med ett hat imorse, hade idiotens röst inne i huvudet; - "Det är något mellan ditt X och mig, du har inget med det att göra".
Blev lätt mordisk och ville inget hellre än att skada, precis så som jag blev skadad, kränkt och berövad.
Lite av den känslan hänger fortfarande kvar, är fortfarande färgad av mitt hat, försöker att skaka av mig skiten, det går väl sådär om jag skall vara ärlig.

Om jag skulle träffa honom idag, vet jag inte vad som skulle hända, eller jo om jag träffade honom just nu, skulle det väl inte gå så bra, övriga stunder har jag faktiskt lyckats glömma och tränga bort, men vissa stunder som denna, ekar fortfarande hans ord till mig;

- "Det är något mellan ditt X och mig, du har inget med det att göra".

Igår var det fest & jag kunde inte komma, lite synd om mig e det allt..

4 kommentarer:

  1. Mitt ex vill att jag skall träffa hans nya. Men jag är som ditt exs nya: "Du har inget med det här att göra, det här är mellan X och jag"
    Har träffat henne. Det räcker. Bygga starka broar, nix... fel person då hon egentligen inte tillhör mitt liv. Mina barns liv ja. Men inte mitt. Och i mina barns liv är det jag och pappan som talar

    SvaraRadera
  2. Fattar, bara för att förtydliga mig lite.

    X och han är inget som finns nu. Det var med honom hon var otrogen och blev sugen på det som fanns utanför äktenskapet, nya intressanta relationer. "Knulla runt" helt enkelt.

    Frasen som han sa till mig, sa han då jag konfronterade honom för att få fakta.

    Hans meningsval var nog inte fullt så genomtänkt, för om någon hade med det att göra så var det väl jag; gift och 2 barn tillsammans.

    I framtiden då hon träffar sin nya man, ja då kommer jag nog att falla in i din linje, ingen lust att träffas/umgås med dom två tillsammans, det enda jag knäpper mina händer och hoppas på är att han kommer att vara en grym snubbe med mina tjejer, han kommer ju trots allt att ha dom 50% utav deras uppväxttid.

    Det suuuuuuger fett! Jag vill ha dom 100%.

    SvaraRadera
  3. Träffade mina barns pappas nya (ja, ja, lite långt, men jag kan inte med att säga X) igår, bara hon och jag, och det var helt ok. Snackade väl en halvtimme eller så, mest om vem hon är eftersom det ju är det primära - hon som får förmånen att träffa mina barn när jag inte får det. Som sagt, helt ok. En trevlig person. Och hon är inte orsaken till separationen. Då hade jag nog tänkt annorlunda...

    SvaraRadera
  4. Det blir fler fester mannen! Vi får se till att ses då.

    SvaraRadera